søndag 3. februar 2013

Møllesøndag

Treningsuke nummer 5 i 2013 er gjennomført, og 51,4 nye kilometre bokført. Lå godt an etter de fire første treningsdagene med 43,4  km, så jeg nøyde meg med en fin løpetur på tredemølla i 45 minutter - det resulterte i 8 km, helt greit etter en sen kveld i går...:-)


Ventilasjonssystemet på SATS Sandnes var ute av drift, så det ble ganske varmt på senteret etter hvert, derav de åpne vinduene i bakgrunnen. Etter å ha løpt svært lite på mølla de siste månedene, har jeg nå kommet inn i en god rytme hvor jeg tar intervalløktene innendørs - men i dag ble det ikke intervaller. 8 km, der jeg startet rolig med 9.0 km/t og avsluttet de to siste km med hastighet 12.0.

Har også fått sansen for å løpe med mine letteste sko - Asics Gel Tarther 2 når jeg trener innendørs - og det er også et stort pluss å slippe å ha på så mye tøy. Om 26 dager skriver vi første vårdag. Can´t wait.



Treningsuka mi:

Mandag: 10,6 km 
Tirsdag: 11, 1 km
Onsdag: Hvile
Torsdag: Intervall, 8, 2 km 
Fredag: 13,5 km
Lørdag: Hvile
Søndag: 8 km

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar