søndag 23. september 2012

Mestermøte i Nordmarka

Okei, ikke et ordentlig mestermøte da, for det var møte mellom en mester og en ikke-mester. Søndag var jeg igjen i Oslo i forbindelse med jobb, og obligatorisk løpeøkt ble gjennomført ved Sognsvann. På andre runden, midtveis rundt vatnet, så jeg bare noen spreke bein foran meg - og med Norway bak på jakken, konkluderte jeg fort med at det måtte være Ezinne Okparaebo.


Hun stilte velvillig opp til fotografering, og var riktig så blid og smilende. For ei dame. For noen løpsbein, sier jeg bare.

Forholdene ved porten til Nordmarka var som vanlig upåklagelige, og sammen med treningsvenninne Vibeke, var det ei kjekk økt på formiddagen.



Begynner å nærme seg start i Berlin - om ei uke fra nå, har jeg trolig løpt 42, 2 kilometer i Berlins gater. Alltid litt rart når oppkjøringsperioden nærmer seg slutten. I dag ble det 6 rolige kilometre rundt Sognsvann, og det betyr at i neste uke gjenstår kun to løpeturer før avreise...


Måtte svinge innom mitt gamle studiested, Norges idrettshøgskole. Tjoho - ha en fin søndag!

Takk til Vibeke som stilte som fotograf :-) Sjekk gjerne bloggen hennes her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar