mandag 13. januar 2014

Helgeløping

For min del fortonte helgens to løpeturer seg vidt forskjellig. Lørdag ettermiddag var jeg seint av gårde, fordi jeg ikke klarte å bestemme meg for mølle eller uteløping. Vel, det ble så som så med mølla, jeg valgte å trosse været, og lot det stå til med relativt sterk vind og regn som pisket i ansiktet. Ikke så ille når man har løpt i noen kilometre, da, det skal jeg ærlig innrømme.

Lørdag kveld i ei lita bygd utenfor Sandnes, framstår ikke så veldig spennende, men siden jeg var så mutters alene, tenkte jeg at jeg måtte forevige stemningen..



Tida var det ingenting å si på - det gikk radig de siste km, ingen av dem over 4.40. Kjekt å kjenne litt fart i beina, legger skylden på en fin rolig 9 km-tur torsdag og helt løpefri fredag.


Søndag var været snudd. Sol og blå himmel, hva mer kan man ønske seg til en løpetur. Tok samme rute som dagen før, med mål om å løpe en del saktere. Det gikk bare nesten. 44 fattige sekunder senere enn lørdagens økt...

Knipset et bilde fra nøyaktig samme sted. Uketotalen stoppet på 56, 5 km.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar