lørdag 15. juni 2013

På ønskelista

Disse løpeskoene står på ønskelista - sjekk de spreke fargene. Jeg bare digger spreke joggiser.

Asics Kayano 20

Har hatt Asics Kayano så lenge jeg kan huske (modellen har vært på markedet i 20 år), og klarer ikke helt å kvitte meg med dette flaggskipet. Dette er modell 20, så jeg er spent på hvilke forbedringer produsenten har kommet med. Ifølge Oddveig hos G-sport Jæren, kommer denne i butikk om ikke så altfor lenge. Kayaon er milsluker-skoene framfor noen og har vært mine trofaste slitere gjennom flere år - nå har jeg prøvd å variere litt mer, men holder meg stort sett til Asics.

Asics Gel Noosa


Igjen et par med ultrasprek fargekombinasjon, og litt lettere (ca 40-50 gram) enn Kayano-modellen. Prøvde fjorårets modell i litt lengre løp, og det fungerte bra. Må si at denne også frister og settes på ønskelista for nye løpesko i 2013:-)

Hvilke løpesko står på di ønskeliste? 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar