torsdag 26. juli 2012

Siste innspurt

Den 24 dage lange sommerferien på spansk jord, nærmer seg slutten. Lørdag setter vi kursen mot nord igjen, og samtidig som jeg elsker strandlivet og varmen, skal det også bli godt å komme seg hjem.



I morges la jeg ut på min 16. økt, og med en planlagte turen i morgen tidlig, kan jeg fornøyd bokføre 17 ganger 8 kilometer på litt over tre uker. Det er jeg happy med. Farten har ikke alltid vært skyhøy, men innimellom har jeg fått kjent litt på stive legger og hurtige pulsslag.



Det har vært flere tidligere morgener (les: mellom 8.15 og 09.00), men jeg har også vært ute og løpt på kveldstid. Temperaturen har stort sett ligget på mellom 25-30 grader. Litt knipsing av motiv har det også blitt tid til på korte drikkestopp underveis. Selv om den 8 kilometer lange løypa stort sett ikke tar mer enn mellom 40-43 minutter (alt etter dagsform), har jeg alltid hatt med en halv liter sportsdrikke fordelt på tre små flasker i drikkebeltet.


Torsdagens tall:


Tirsdagens tall:



Hasta la vista:-)

Fra solsenga på La Mata-stranden nær Torrevieja

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar