tirsdag 3. juli 2012

2XU

Jeg har hatt 2XU kompresjonstights i et par år, men den lå lenge i skapet, uten at jeg helt vet hvorfor.  For å være helt ærlig, kjøpte jeg den kun fordi jeg synes den var kul å se på...



Dessuten er den minst én størrelse for stor, det er ikke lengre kjempevanskelig å smyge seg oppi den, og da er vel litt av poenget borte, og kanskje ikke rart at jeg ikke føler meg veldig mye mindre sliten i lår og legger på lange turer...


Men selv om jeg ikke kjenner en vesentlig forskjell (som med kompresjonsstrømpene), er 2XU en av mine favoritt-tightser. Den er lettere og tynnere i stoffet enn de andre, vanlige treningstightsene (jeg har kun NIKE å sammenligne med), og det er den jeg foretrekker når det regner, for jeg synes ikke det blir så klebrig.




1 kommentar:

  1. Fine! Den er jo lekker, men må nok være stram, ja for å gi rette effekten!

    SvarSlett