mandag 21. mai 2012

Joggekart

På jobbreise til Høddvoll for å dekke Hødd mot Bryne søndag kveld, var det med null forventninger jeg dro ned til hotellet i Ulsteinvik sentrum etter kampslutt.



Jeg ble defintivt ikke skuffet. I heisen på vei til fjerde etasje, så jeg nemlig denne reklamen.


 

Sånn i tilfelle  man har  joggisene i kofferten - og det hadde jeg. Drar ikke på jobbreise uten, iallfall ikke når jeg vet jeg muligens får noen timer til overs. Slang selvsagt kofferten inn på rommet og tok heisen ned til resepsjonen igjen - der fikk jeg disse, som skal testes ut i morgentimene mandag. Planlagt løpetur søndag kveld ble ingenting av, ble litt sent å snøre på seg skoene etter klokka 22 fant jeg ut.



Ei 5 km-løype og ei dobbelt så lang. Får se om jeg klarer å være standhaftig nok når klokka ringer 06.40. Har planen om frokost før løping klar - klok av skade, legger jeg ikke ut på tur uten å ha spist litt først.




God natt fra Ulsteinvik.

4 kommentarer:

  1. Eg har berre vore på éi einaste jobbreise i heile mitt liv, men fann ut at å bu på hotell eit par dagar kan jo virkeleg legge til rette for trening.

    Måltidene blir servert, det er reine handkle, det er stort sett eit lite basseng og badstoge slik at ein får restituert seg etterpå.

    Ingen husarbeid eller rekningar som ligg og ventar...
    Godt at du hadde med joggesko.
    Er spent på å høyre korleis deg gjekk med løpeturen!

    SvarSlett
  2. Så flott med sånne kart - da øker sjansen for å få tatt seg en løpetur betraktelig:-) Håper turen idag tidlig stod til forventningene.

    SvarSlett