fredag 20. november 2015

Golden blue

To kjekke ting i postkassen i dag; et flott armbånd i gull og blått og gullkort fra  KLMs fordelsprogram #flyingblue.



Jeg blir rørt når noen vil meg vel, som min venninne Kamilla i Oslo. Hun er også løpefrelst og liker å løpe langt og nå kom altså denne bursdagstanken, som jeg minstenker var gjennomtenkt:-)

 Kamilla - her fra Holmenkollstafetten (løp alle etappene)

3.39 har jeg alltid tenkt som den magiske grensa. Kamilla trekker den et hakk lengre og sier 3.37. Det sitter hodet, fysisk er du klar, skriver hun i en melding. Og det er helt sikkert sant. Jeg blir i hvert fall ikke mindre motivert til å løpe av dette.



Og jeg skal ha det i bakhodet når det røyner på som verst i Firenze om ni dager. Skal stille inn på 5.10 i snitt og la det stå til. Take it or leave it. Hodet er i hvert fall klart, så håper jeg beina også spiller på lag når det gjelder.







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar