onsdag 8. juni 2016

Det er over. For godt. Tror jeg.

Jeg har møtt en annen. En med litt mer fart.




 Nytt kapittel i serien «Forhold som ryker», det første kan du lese HER


Sorry, Asics DS Trainer, dere ødela alt med det sidespranget i Wien. Relasjonen blir aldri den samme etter den episoden. Det ble rett og slett for vanskelig å tilgi. Skilsmissen gikk heldigvis greit og uten den store dramatikken. Det skulle bare mangle, etter snaut tre måneders ekteskap. Jeg kjente egentlig bare lettelse da ei svensk dame kastet deg i søppeldunken.



Jeg var ikke helt fortrolig med deg fra starten, fordi jeg savnet forgjengeren din, og hadde gått og tenkt på å gjøre det slutt en stund. Den avgjørelsen ble definitiv da jeg prøvde meg på enda en ny utgave av deg - men, uten å fordømme deg helt, sort blir dessverre for kjedelig. Jeg trenger farge i tilværelsen.

Uten dating på forhånd, innfridde den nye typen på første forsøk. Adidas Adizero Boston Boost er både fargerik og henger med i svingene.



Men når hun som bærer skoene lider av forpliktelsesangst, er det farlig å si at det aldri blir et tilbakefall.

Det kan hende jeg faller for fristelsen til å møte deg igjen. En dag. Kanskje.

Like barn leker best..





2 kommentarer:

  1. Velkommen inn i Adidas himmelen. Faren for at du reiser ut herfra er relativt liten;)

    SvarSlett