torsdag 25. juli 2013

Mer ferieløping

Lenge siden sist, men treigt, gresk nett får ta skylden for at det ikke har blitt særlig til oppdateringer fra ferien. Siste jeg skrev et innlegg, var jeg på Antiparos, hvor kilometrene etter hvert ble mange i løpet av de 12 dagene jeg var der. 10 ganger var jeg ute og løp, og bokførte totalt 70 km.

Var så heldig å få med meg nabojenta som er en habil fotograf, med på tur, og her følger et lite bilderas fra omgivelsene på den vesle, greske øya i Kykladene.






Etter nesten to uker på Antiparos, gikk turen til Paleochora på Kreta, der jeg tilbrakte 9 dager - det ble 7 løpeturer totalt, og flere av de med far som følge på sykkelen. Paleochora-rapport kommer i morgen. Bildet nedenfor er knipset av min private vannlanger på to hjul. Som oftest var vi ute kl 8. Hvem de to andre på bildet av, følger i fortsettelsen...:-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar