fredag 25. juli 2014

Nike Lunarglide 6



Da skal jeg prøve meg på den nyeste Nike Lunarglide. Denne versjonen er en nyere modell av 2012-utgaven jeg har vært godt fornøyd med, og da jeg hoppet i disse lekre skoene, med en touch av retro og fresht design, tror jeg at jeg skal trives godt på asfalten også med disse på beina.

Dette sier produsenten:

- Lett modell med sømløs overdel i mesh- Dynamic Support gir god stabilitet uten å tynge ned skoene
- Phylon og Lunarlon-skum i mellomsålen sørger for støtte, stabilitet, og myk landing
- Flywire pakker inn foten og gir super passform
- Fleksgroper i undersålen gir en mer naturlig løpsfølelse
- Passer for normalfot og lett overpronasjon



Jeg kjøpte mine på G-sport Klepp (Jærhagen), følg dem gjerne på instagram, mange kjekke nyheter der.

@gsportklepp










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar