søndag 6. juli 2014

47.1 km

Det er totalsummen for første ferieuke. Løping seks av sju dager er jeg godt fornøyd med. Har klart å komme meg opp mellom 8.00 og 8.30 og stort sett vært ute på veien et kvarter senere. Får ikke lastet ned bilder fra mailen av en eller annen merkelig grunn, så det får heller bli med noen bilder fra tidligere i uka, da mailen virket som den skulle.



Jeg har blant annet løpt opp på en topp, 870 meter fra bunn til jeg nådde toppen, med noen veldig bratte partier innimellom. Ellers har det blitt rolig jogg og økter med middels høyt tempo. Målet er vedlikeholdstrening, og det er nettopp det jeg driver på med. Det er ikke helt hinsides varmt, tipper 24-25 grader og det er overkommelig på morgenen.

Ellers nytes strandlivet til det fulle. Antiparos er virkelig en idyll. Jeg har sett vakrere strender (bortskjemt som jeg er med de flotte jærstrendene et kvarters biltur unna heimen), men det er noe med atmosfæren, folka, ja, alt. Jeg kommer garantert tilbake. Dette er tredje gang jeg er på den greske øya



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar