mandag 27. mai 2013

Vi gjør hverandre gode

Jeg har flere løpefølger jeg trener sammen med, hver med sine kvaliteter, både med og uten joggesko på beina.

Det betyr at jeg får input både når det gjelder treningsopplegg og innspill som enten er av jobbmessig eller privat karakter. Løpefølgene, er, i tillegg til å være nettopp det, gode sparringspartnere.

 


For det hender at alt ikke går på G på jobb og i heimen. Det hender at man iblant trenger en «container», og kanskje en man ikke omgås tett i det daglige. Forhåpentligvis er det vice versa. Jeg prøver iallfall å være en god samtalepartner.

Etter en times løpetur, føler jeg ofte at floka som føltes stor da vi startet, har blitt mindre, og jeg opplever ofte ny giv etter en løpetur. Enten får man den motivasjonen man trenger til å ta fatt på store jobboppgaver,  ta en nødvendig konfrontasjon, eller det kan være den dytten man trenger for å gjøre kjedelige ryddeting hjemme som man har kviet seg for å ta fatt på.

Jeg liker også å høre på andres hverdagshistorier.  Jeg liker rett og slett å være med folk. Til dere som er med på løpeturer: TAKK.


Felles opplevelser skaper gode minner.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar