lørdag 4. mai 2013

Mølleløsning

På jobbreise til Oslo i dag, var planen noen Sognsvann-runder, men kjipt vær gjorde at jeg og min løpepartner for anledningen, Vibeke, trakk innendørs, til Sats-senteret på Storo.



Det ble ikke så mange kilometrene, for det er viktig med lunsj, før undertegnede vender nesa mot ei gressmatte på Nadderud (joda, det var enkelte solfylte øyeblikk i dag, iallfall da jeg kjørte hjemmefra til Stavanger lufthavn).



Etter 5,2 km med hastighet 9.0 (tok det veeeeeldig rolig i formiddag), var vår lile felles treningsøkt slutt. Jeg hadde fått min dose for dagen, som tross alt var bedre enn å hoppe over hele løpinga (som jeg hadde tenkt da regnet pisket mot vinduet sørover på E6 fra Gardermoen).






Sats Storo er for øvrig et flott treningssenter, men litt kaos og kanskje vel optimistisk å tro at vi kom lett til parkeringa (og heisen) en regnfull lørdag formiddag i Oslo-gryta.

Uten mat og drikke - duger heltinnene imidlertid ikke.

United Bakeries ved Bislett kan anbefales - fordi Kafé Laundromat var fullt av folk som bare drakk en kopp kaffe og hadde strandet på stoler og i sofaer med pc-ene i fanget og ikke så ut som de skulle rikke seg av flekken på flere timer.








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar