torsdag 3. september 2015

Evigheter siden

...20. mars og siste blogginnlegg herfra. Nå lover jeg bot og bedring. Vil ha gang på blogginga igjen og har egentlig ingen unnskyldning for ikke å ha vist meg her inne på nesten et halvt år. Mye løping, jada, og blogging for Runners World må kanskje ta litt av skylda. Og så møter man på litt frustrasjon fordi kreativiteten til nye innlegg uteblir.

Men - forhåpentligvis klarer jeg i løpet av høsten å få bloggen opp å gå igjen. Å formidle løpeglede blir fremdeles det viktigste, så får vi se hvordan det utvikler seg i løpet av de neste månedene.

I mellomtida har det skjedd masse, og for de som ønsker oppdatering, sjekk bloggen min på Runners World.

Der skriver jeg om prosjekt 3.39.59, og som et ledd i den oppkjøringen, har jegblant annet perset på maraton med nesten 5 minutter i Stavanger i helgen. 

Behind the scenes-bilder fra helgens Stavanger maraton:








Ses i løpet av kort tid. Jeg lover.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar