mandag 7. januar 2013

Årets løp

Sitter og planlegger løpsåret 2013. Hva klarer jeg, hvilke distanser vil jeg løpe, hvor mange helmaraton orker beina? Etter at det gikk greit å fullføre tre maraton og ett ultraløp på 12 måneder, ser jeg det ikke som urealistisk å løpe 4-5 maraton i løpet av året, men da er to av dem lokale, det ene til og med på en onsdag. To av dem er jo langt vekke (London og New York), og det blir nok det siste også. Har veldig lyst til å prøve meg i København eller Stockholm, med sistnevnte som passer best inn i den foreløpig planlagte årsplanen.




Mitt konkurranseår 2013:

19. januar:Solastranden halvmaraton
Februar: Konkurransefri måned
2. mars: Orremila
9. mars: Egersund halvmaraton
8. april: Hålandsvatnet rundt halvmaraton (?)
21. april: London Marathon
Mai: Undheimløpet (10 km)
1. juni: Varhaugmila eller Stockholm Marathon
Juni: Edlandsvatnet rundt (7 km)
15. juni: Frøylandsvatnet rundt
26. juni: Stokkavatnet maraton
August: Vindparkløpet (9 km)
31. august: Stavanger maraton
September: Konkurransefri måned (foreløpig iallfall)
Okt: Kystløpet Egersund(11 km)
November: New York Marathon
Desember: Uformelt nyttårsløp i Njåskogen (5/10 km)



2 kommentarer:

  1. Èn ting er ihvertfall helt sikkert; du skofter ikke unna noe på løpsdeltakelses fronten! ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Prøver å holde meg til denne planen, iallfall. Men man vet jo aldri:-)

      Slett