søndag 30. desember 2012

Fortsettelse løpsåret 2012

Tenkte å presentere tre nye måneder fra året som gikk. April, mai og juni. Tre forholdsvis gode løpsmåneder. April ble litt amputert fordi jeg var plaget med mye svimmelhet, og etter London maraton, ble det en litt lengre pause enn hva jeg er vant til - iallfall ble det ikke mange lange turer. I mai hadde jeg mange turer på mellom 14-18 km som trekker opp totalen.

April

Antall kilometer: 191, 7
Lengste løpetur: 42, 2 (Garmin viste 42 ,8)
Høydepunkt: London maraton, fordi jeg aldri ga meg, viljen satt på stor prøve


Mai

Antall kilometer: 232, 1
Lengste løpetur: 17, 2
Høydepunkt: Løp rundt Frøylandsvatnet i 25 grader



Juni

Antall kilometer: 222, 4
Lengste løpetur: 21, 1
Høydepunkt: Å løpe rundt Sognsvann igjen, nostalgi og glede


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar