søndag 1. februar 2015

Just run

 Det har jeg gjort denne uka, eller det vil si, innimellom jobb og spinningtimer på Icon. Jeg har til og med hatt en hel fridag, nemlig fredag.



60.4 km er løpt denne uka, og det er jeg godt fornøyd med. Kunne ikke la være å benytte denne nydelige vinterdagen til noe annet enn å løpe i skogen. Til tross for litt snø i høyden, var det ikke særlig glatt, men turen skulle være kort og rolig, så 7.3 km gikk unna på 6.00-tempo, dog med en del bakker dagens trasé.




Tok meg en tur ut til Borestranda etter den korte løpeturen, men før jobbekveld på kontoret. Mitt absolutte favorittsted, selv om det var veldig kaldt der i ettermiddag.








Er du tilfreds med di treningsuke?





1 kommentar:

  1. Hei, For en fin blogg som dukket opp da jeg lette etter løpetips! Må definitivt lese meg litt bakover og snappe opp gode tips :) Skikkelig inspirerende! :) Skal løpe mitt første halvmaraton i sommerferien, og har foreløpig ikke lengre langturer enn 1 mil.
    Men; ser du har en genial app/PC-side som viser tid på hver kilometer etc. Er dette en Garmin-pulsklokke app eller noe annet fancy? jeg løper med en Polar uten GPS, og savner litt mer kontroll over farten når jeg løper ute.

    SvarSlett