torsdag 12. juli 2012

Aftenjogg

Ble ingen tidlig løpetur i dag, tenkte jeg skulle teste ut temperaturen på kveldstid i stedet. Startet i 21-tiden, og da viste termometeret 27 grader. Testet også ut noen sportsdrikker, synes det er bedre enn vann når det er såpass varmt.

Gatorade med appelsinsmak og Aquarius med sitrussmak, likte førstnevnte best.


Det er ikke så spennende å løpe på asfalt de første tre kilometrene, men i dag bestemte jeg meg for å stoppe å knipse et par bilder av palmene jeg synes ser så flotte ut når jeg kommer ned på sjøsiden.

  Knipset sånn ca kl 21.10

 
De samme palmene rundt tre kilometer og 15 minutter senere... Vakkert.


Løp jevnt og trutt, ingenting å stresse for. Litt trøtt i beina etter at jeg organiserte 100 meter kappløp på stranda for en gjeng gutter (deretter de voksne), og jeg kan love at jeg kjente 4x100 meter sprint i sanden uten oppvarming (passiv oppvarming, riktignok..).

 Ei strand jeg alltid løper forbi, men det er ikke her vi tilbringer dagene.


Fikk en tilfeldig forbipasserende til å knipse et bilde..



Dagens tall og løypeoversikt:
 

 


4 kommentarer:

  1. Tenkter 4x100 reiv godt i beina ja :-D

    SvarSlett
  2. Så flink du er som løper hver dag på ferie også:) Men det er klart, det er vel "Lettere" å løpe så mye, når du vet at du har et maraton som venter lenger frem i tid!
    Det er ihvertfall ikke nødvendig å være redd for at du legger på deg noen "ferie-kilo" mens du er der nede ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Berlin er drivkraften, ja, og i fjor var det NY som var den store motivasjonen for å stå opp lenge før alle andre..

      Slett