mandag 23. juli 2012

100 days project

Kule Vibeke, en tidligere SATS-kollega, nå venninne, boende i Oslo, har egen blogg og for tiden er det hennes 100 dagers prosjekt som står på dagsordenen.

Fra Oslo-besøket i juni - ved godt mot etter Sognsvann.

Det betyr at hun skal gjennomføre 100 treningsøkter på - ja - 100 dager. En sprek målsetting, det må jeg virkelig si.  Øktene, e etter det jeg har fått med meg, varierte, og inkluderer også styrke (uæh her  synder jeg virkelig) og yoga, blant annet. Vibeke har, etter flere år som flink salinstruktør på SATS, fått sansen for å løpe, og var i vinter i Dubai og løp 10 km der, hun løp Sentrumsløpet, KK-mila og var også en tur i Berlin for å løpe mila. Nå er det 10 km i Stavanger i september som gjelder - neste år er målet hennes å gjennomføre halvmaraton. Prosjektet er en knapp uke gammel, og avsluttes 24. oktober.

Kanskje blir du inspirert til å følge i samme fotspor?

 Bilde fra påskeferien i Sandnes, til felles tur rundt Stokkelandsvatnet.










1 kommentar:

  1. Takk for tipset! Nå fikk jeg plutselig enda en blogg som må følges ;)

    SvarSlett