mandag 13. februar 2012

Joggeskomania

Jeg kan ikke få nok joggesko, og hittil teller samlingen 10 par. To av dem bruker jeg riktignok til å løpe med, men de åtte andre parene er favoritter til jeansen. Her er to i spreke farger fra Nike, som uheldigvis ikke shipper til Norge. Men er du på reise, har både London og Berlin (sikkert flere andre europeiske storbyer, evt NY hvis du er så heldig) fantastiske Nike-towns.


Nike Lunarglide 3+


Det finnes heldigvis flere lokale sportsbutikker som fører masse sprekt Nike-tøy og sko, sjekk ut

http://gsportjaeren.blogg.no/


3 kommentarer:

  1. http://dreamsko.com/Nike-Free-run-Dame-Sko-060-2458.html
    E dette ein ok plass å handle sko, mon tro? Må ha meg nogen når dette slapset forsvinne;-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg blir litt i tvil når jeg ser prisene de opererer med. Synes det virker vel billig. Og før-prisen de oppgir, er heller ikke helt riktig..

      Slett
  2. Dette er nok sko som bestilles fra ebay eller andre smått lugubre nettsteder og selges videre. Det er flere som operer med masse Nike Free og Lunarglide hvor prisene ikke stemmer overens i det hele tatt.

    Birger.

    SvarSlett