onsdag 8. januar 2014

Lucky me

Hvis noen fulgte med i den halvveis julekalenderen, så var denne NIKE-løpejakken på ønskelista mi. Den ble min også, selv om den ikke lå under treet... Men gave var den iallfall:-)




Jeg liker godt NIKEs løpejakker, og har hatt flere utgaver av Vapor-modellen, som er anvendelig året rundt. I høst kom NIKE med enda en kjekk jakke, mer passende til denne årstiden, kanskje, siden den er både vind- og vanntett, samtidig som den har gode pusteegenskaper. I tillegg er den utrolig lett og superbehagelig å ha på, og har fireveis strekk. Gulfargen gjør den jo også trafikksikker, slettes ingen ulempe. Dessuten har den fine, tekniske detaljer.


Det jeg liker aller best, er at den sitter inntil kroppen når jeg løper. Siden den ble min for tre dager siden, har den fått være med på to utendørs løpeturer, begge i 7-8 grader. Jeg hadde da en superundertrøye med lange ermer under, men det har vært for varmt. Tro det hadde holdt med kortermet. Er sikker på at jeg vil få stor glede av den framover, enten det milde vinterværet fortsetter, eller gradestokken kryper ned mot den blå skalaen...





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar