mandag 18. november 2013

Back on track

Etter en liten bloggpause, er jeg plutselig tilbake. Det er travelt å komme tilbake fra maratontur, og så rett på jobbhelg, for deretter å ta opp løpinga igjen. Pust med magen. Pust rolig. Joda, jeg har kommet til hektene, etter både jetlag og de tilbakelagte 4,2 milene. Nå skal november nytes med den utskjelte «lapskaustreninga». Ikke at løpinga blir uten mening, men den blir iallfal uten mål. Slik sett er de første ukene etter et maraton «avslappende».



Sist uke ble 47 km bokført, lengste tur 16 km, den korteste 8,8 km (kortintervall, 10x350 meter), totalt fire økter.



Også denne uka har fått en grei løpestart. Rett etter jobb hoppet jeg i joggeskoene og møtte Oddveig til en liten times fin tur på stiene i Sandtangen på Bryne. Siden det var stengte veier langs vatnet, ble vi nødt til å improvisere løypa, og da ble ei rundløypa på 1,5 km løpt en del ganger, og vi fikk gode bakker med på kjøpet. Ei fin og intensiv mandagsøkt.

Noen klikk med kameraet etter endt løpetur, måtte også til.







Oddveig hadde med seg noen kjekke fristelser fra G-sport Jærhagen på Klepp, som jeg var kjapp med å tre over hodet, blant annet en super Nike langermet vinter/høstgenser, som holder godt på varmen når det blir litt kaldere i lufta.. Vel, i dag var det 10-11 grader og null vind.. Uansett, en kjekk og fin genser, som iallfall jeg skal ønske meg til jul. Liker at den er så enkel, at den har hette er heller ingen ulempe.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar