mandag 10. oktober 2016

75 000 kroner til Thea Steens minnefond

Nok et innlegg om #løpforthea, men fortjent. 75 000 kroner kanaliseres nå direkte til Kreftforeningen, øremerket livmorhalskreftforskning og #sjekkdeg-kampanjen, igangsatt av Thea Steen.



Mange har henvendt seg, mange har kommentert, og enda flere har bidratt. Det er utrolig at tanken som ramlet ned en halvvarm augustdag da jeg var ute og løp, har engasjert over hele landet. Tusen takk.

Men - det kommer alltid et men. Det må jo ta slutt? Nei, det må ikke det. Som jeg har skrevet med jevne mellomrom, intensjonen er at #løpforthea skal fortsette, selv om fokuset ikke er det samme sterke hver eneste månede framover.

Men - det er helt valgfritt å være med, og selv om du var med i september har du på ingen måte bundet deg opp til noe som helst - bare så det er klart. For meg personlig blir det en måte å støtte en god sak, som jeg kanskje ellers ikke ville ha gjort - det skal jeg ærlig innrømme. Jeg teller kilometre hver eneste måned uansett, og litt mer meningsfullt blir det jo å traske av gårde på asfalten i mil etter mil, når 1 km = 1 krone.

Du kan hoppe av og på, loggføre så mye eller så lite du ønsker. Så vil det være måneder innimellom, med økt aktivitet på Instagram, som er hovedplattformen for #løpforthea. Og kanskje peker du deg ut enkelte måneder der du skal løpe eller gå litt ekstra.

Vi er ulike og har ulike mål for mosjon og trening. Likevel håper jeg du som følger på Instagram finner inspirasjon til å komme deg ut, å være aktiv, enten du loggfører kilometrene eller ei.

Lykke til og følg med framover. Kjekt å ha deg med på laget.


Fine løpekulisser ut mot Jærhavet


Følg gjerne @lopforthea og tagg bildene dine med #løpforthea og #sjekkdeg

 





1 kommentar:

  1. Korleis kan du oppretta ein instagramkonto for å samla inn pengar til Theas minnefond og berre leggje ut bildar av deg sjølv? Skal du bruka eit menneske som har gått bort får å få oppmerksomhet sjølv? Men du er jo vant til å visa fram deg sjølv og kroppen din når du skal få tak i den beste informasjonen. I framtida, hugs å behald undertøyet på;) #jbl

    SvarSlett