tirsdag 26. januar 2016

Dubai - noe helt annerledes

3.54.42 går ikke inn i historiebøkene som en av mine beste maratontider, men et nytt maraton bringer alltid med seg nye minner. Det gjaldt også for fredagens anstrengelse i 25 plussgrader og høy luftfuktighet.


Mer om opplevelsen kommer senere, enn så lenge er et lite bildedryss fra mine nesten fem døgn i De forente arabiske emirater.

Fra loungen på Stavanger lufthavn, litt blogging må til før avreise

Nettopp landet i Dubai, sammen med KLMs crew på Dreamlineren, som var ute på sin femte tur

 Utsikten fra hotellet, som lå i Dubai Marina (Hilton Jumeirah Beach)

Klar for startnummerhenting på Meydan hotell en halvtimes taxitur unna

Jeg og reisefølget er på plass på startnummerhentinga, kjekt å ha med venninna mi på løpeeventyr (selv om hun ikke løper selv) 



 Run. Greatness #whyirundubai #adidas
 Klokka er 05.45 om morgenen og det er bekmørkt


Like før start, klokka nærmer seg 06.30
 
Kristin Rasdal Håland og dattera Liv var cola- og bananlangere, her ved 39 km - klokka er vel 10.05
Jeg stoppet opp for å ta bilder underveis, her er Seilet - for øvrig ikke noe å se på ellers i løypa
 
Jeg hadde ikke min beste løpsdag i Dubai, var uggen i kroppen og klarte ikke ta til meg bananer en gang.
Her ved 34 km hvor reisefølget var cola- og bananlanger.
 
En drøy halvtime etter målpassering  - tørre klær er på og  maratonmedalje 
nummer 18 henger trygt rundt halsen. Da er jeg fornøyd. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar