mandag 9. november 2015

Flying blue, flying high, running fast

Det er nettopp det jeg skal gjøre ; fly blått, fly høyt og løpe fort - sammen med KLM. Første stopp på nye maratoneventyr, blir Firenze 29. november.

«KLM takes you there»


For å gjøre en lang historie kort - for tre uker siden fikk jeg en henvendelse fra flyselskapet om jeg ville inngå et samarbeid, det vil si være deres ambassadør på sosiale plattformer. Jeg skal prøve å formidle reiselyst, «behind the scenes»-forberedelser til maraton, løpeglede på sitt beste og gi tips til destinasjoner som er verdt å sjekke ut dersom du liker å kombinere fornøyelse, opplevelser og løping - tre ting  som for meg glir litt i hverandre.

Det handler litt om å gripe sjansen, noe jeg gjorde. Jeg er uredd sånn,  og i all ubeskjedenhet - dette er noe jeg vil og kan. Agendaen er ikke så langt utenfor komfortsonen. Jeg føler meg trygg og motivert. 
 
Skrive og løpe. Reise og skrive. Oppleve og formidle. 
 
Jeg gleder meg til fortsettelsen og håper du vil følge med meg i lufta og med løpeskoene på framover. 

Favoritt-treet mitt,  på vei til jobb. 
Steingarden i bakgrunnen. 
På Jæren bygger de «stein på stein».
Det er hardt arbeid som teller og som gir resultat.
Slik er det med løping også.
Utholdenhet.
Vilje.
Litt smerte.
 42195 meter.
 
 
 
 
 
 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar