fredag 24. oktober 2014

Fremdeles shortsvær

Hva skal du fylle fredag ettermiddag med? For min del blir det rolige timer i egen stue - ei tøff jobbuke er over, det samme er 32, 4 km totalt. Lørdag morgen klokka 08.30 venter ny langtur, 25 kilometer som skal gjennomføres for siste gang før avreise til Athen om nøyaktig to uker.

På Vestlandet er det regn, som i resten av landet, men plussgradene glimrer heldigvis ikke med sitt fravær og ligger mellom 10-14. Det betyr shortsvær, som igjen betyr at vi kan teste ut identisk løpsantrekk til de 42 195 metrene i den greske hovedstaden.



Jeg har blitt veldig glad i å løpe i shorts de siste månedene, eller løpeskjørt. Det er noe befriende herlig over det å løpe i shorts. En modell jeg er fornøyd med, når jeg bare fikk tak i rett størrelse, er 2XU sin. Den er tynn i stoffet, og har også en liten praktisk lomme. Den har perfekt lengde, ikke for kort, og ikke for lang. Gnissefri kanting og flate sømmer, gjør den svært komfortabel, også på lengre løpeturer.

Foto: Produsenten
 


2 kommentarer:

  1. Hvordan er shortsen i størrelsen? Lykke til i Athen! Moro å følge deg :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Shortsen er kanskje litt liten i størrelsen. Jeg bruker M i Nike, men har L i denne. Takk for det:-)

      Slett