onsdag 1. oktober 2014

Berlin, ja....bare nesten

Det ble ingen ny pers, men bestenotering på et maraton utenlands, og det er jo noe å ta med seg.



3.55.22 ble den offisielle sluttida, da nyttet det ikke at det stod 42,9 km og 3.54.14 på mi Garmin-klokke.

Et maraton under særdeles glimrende forhold, med sol fra skyfri himmel og over 20 grader, ble en fin opplevelse, selv om jeg fra 32 km og til mål, måtte hente alle mine mentale krefter et sted lang der nede i kjelleren. Løp jevnt fra start til mål, og hadde sjansen til 3.49, men den glapp siste mila. Da 42 195 meter var unnagjort, var jeg bare glad for å ha bokført mitt tiende maraton. Hurra for det:-)




Fyldigere rapport kommer - har så vidt kommet ut av maratonbobla.

Enn så lenge, her er et bilderas fra Berlin-helga:

Foran OL-stadion fra 1936 - stort øyeblikk for denne dama

 Inne på selve OL-stadion, hvor VM i friidrett har blitt arrangert

 Henting av startnummer i Expå ved Tempelhof

 Flyr høyt før start. Spent og herlig stemning.

 Finally - I did it. For tiende gang har jeg fullført et maraton.

 Velfortjente maratonbobler.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar