lørdag 15. februar 2014

Rolig uke

Forkjølelse og Oslo-tur = kombinasjon som gjør det vanskelig å nå målsetting om minst 50 kilometre. Denne uka kan jeg bare se langt etter femti-tallet, men det er ingen krise. En rolig uke kan sikkert bare gjøre godt, og nå skal jeg lytte til kroppen, som i dag er noe sliten. Det er ikke noe poeng i å overdrive og jeg prøver å overbevise meg selv om at formen ikke forsvinner dersom jeg står over løping i dag, men får til en fin tur i morgen ettermiddag. Om jeg løper 8-10 rolige km i dag, er nok ikke det forskjellen på 3.59 oog 3.49 i London, som i skrivende stund er 57 dager unna. Har fått meg en sånn fin nedtellingsapp på iPhonen, så det er lett å holde styr på.


I går fikk jeg en fin 10 km med Oddveig etter jobb. Fredagsløping rett etter kontortid er absolutt å anbefale. Frustrasjoner, irritasjon og stress forsvinner som dugg for sola. Og solglimt fikk vi faktisk også i løpet av de noen og femti minuttene vi var på beina innover grusstiene.



Våren er virkelig i anmarsj - nå ønsker jeg bare at den kraftige vinden forsvinner kjapt, så jeg kan løpe intervalløktene utendørs.

Testet "nytt" kamera i går, i dag er det av gårde på jobb når Bryne møter FK Haugesund, med meg bak linsa. Ja, ja, det går sikkert godt.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar