onsdag 25. juni 2014

Garmin 620

Endelig - sist uke havnet den nye Garmin-klokka, modell 620, rundt håndleddet mitt. Hurra. Jeg hadde forgjengeren, 610, og var godt fornøyd med den også, men etter tre år, hadde den sett sine beste dager.



Testa ut den nye pulsklokka under lørdagens Frøylandsvatnet rundt, og til knapt å ha fulladet den før jeg tok den i bruk, må jeg si den var svært enkel å finne ut av. Enten kan jeg bruke knappene til å skifte skjermbilde, eller jeg kan bruke, som på modell 619, touch. Foretrekker det siste, men greit å ha valget.

I stedet for å laste over data fra klokka til Mac-en, har jeg lastet ned Garmin-appen (gratis i app-store), og når til og meg jeg, som ikke har spesielt god teknisk innsikt, klarer å få det til ved å lese bruksanvisningen, så sier det seg selv at dette er svært enkle greier. Gleder meg til å bli enda bedre kjent med klokka og utforske mulighetene både med den og appen framover.

Her er et utdrag fra lørdagens 16.5 km rundt Frøylandsvatnet, lastet ned trådløst, via bluetooth til iPhone.





Jeg kjøpte klokka hos G-sport Klepp på Jærhagen, hos denne supre dama:

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar